Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající)
Internetový obchod: www.mafell-tabor.cz
Společnost: SEMACZ s.r.o.
Se sídlem: Větrovy 99, 39002 Tábor
IČ/DIČ: IČ26102200 / DIČ CZ26102200
E-mailová adresa: info@mafell-tabor.cz
Telefonní číslo: 381 210 179
Spotřebitel
- Jméno a příjmení: .......................................................
- Adresa: .......................................................
- Email: .......................................................
- Telefon: .......................................................
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den, dne (....................) jsem ve Vašem obchodě (..........................................) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
Podrobný popis vady:
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů).
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání /datum obdržení (*) ...............................
- Číslo objednávky: ..................................
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem .............................................................................................................................................................
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ..................................................................................................................................................................
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V ......................., Dne ............................
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele (hůlkovým písmem + podpis)
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ..................................................
- ...........................................................................................................
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě (u registrované prodloužené záruky 36 měsíční lhůtě, u předváděcího a použitého stroje 6 měsíční lhůtě). Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.